Frukost nojja

Jag har ingen frukost hemma, så jag ska åka och handla frukost.
Men vad köper man ?
när man ska gå ner i vikt så är frukost a-o , men den får ju gärna inte vara onyttig.
Man luras mycke av alla dom här müslisarna och allt, de är så mycke kolhydrater och skit i . så man går upp lika mycke i vikt ändå känns de som.
Men ja vet inte.
Jag ser frukosten framför mig.
Två ägg, en fulkornsmacka med kalkon och lite grönt , en tallrik fil m. tillbehör , en kopp kaffe och ett glas juice.
voila .. eller ?
Snuttan äter lite nu bara sen är de väll dax att göra sig klar att dra.
Efter de kommer fia hit på en kaffe efter att hon har erövra ozzy på hans mandom.
Fy dig fia.!
Vad dagen bjuder på annars vet jag inte , jag tror de blir lite av en film dag idag .. vädret är ju inte de bästa.
Kvällen bjuder på en timmas pw med fia , då skiter jag i om de regnar eller ej .. barnvagnen ska inte med ändå och jag dör inte av lite vatten.
Kämpa kämpa.
Nej nu ska jag försöka ta tag i dagen här.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0