Fusk

Jag har fuskat i två dagar nu ,
Promenaderna har hamna på hyllan lite , men imorn kör vi igång igen.
Ta en promenad till bvc , då de är vaccinationdax igen för lillan.
Bara att hoppas att hon inte blir allt för gnällig efteråt så promenaden hem går bra.
Idag har jag annars vart hos mormor och lämna lite lakan och grejjer till Frida och Tobbe som va på besök.
Sen kom yvonne hit på kvällskvisten här på en kaffe.
De smög fram lite där att hon ville ha Freja till helgen , så som de ser ut just nu så blir vi barnlediga hela nästa helg.
Sååå, vad ska alla ni där ute göra !? :)
Jag funderar faktiskt på en liten krogrunda , eller vinkväll hos nån?
Nån frivillig ? :D haha.
Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan innan sängen ropar mitt namn.
Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0