Gå eller bilen?

Jag går emot mig själv i min kropp idag.
Hjärnan går på högvarv medans kroppen känns som sega råttor.
Jag ska förmodligen hem till mormor sen och hälsa på tobbe och frida som är här och hälsar på från sthlm.
Och jag skulle kunna ta en promenad dit, men bilen går mycke smidigare.
usch för såna här dagar.
Meeeeeeeen , ska man ner i vikt så ska man , då är de fan bara att börja knalla !
Tommy har tagit masse under armen och är och fixar bilen, den vart inte klar igår.
Så vi får väll se när han kommer hem , om han ens kommer hem. Mohahaha.
Nej , hursa om jag ska ta och plocka undan lite , bädda sängen och göra mig i ordning.
Måste rota igenom alla frejas lakan också, då vi ska ge vaggan till Tobbe och Frida, så dom har nånting att bädda med.
Kan va en bra sak.
usch och fy, bara att sätta fart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0