Genomgång

Klockan slår snart 18,00 och tösen sover.
18.30 ska vi va på karlskoga kyrka och ha genomgång av dopet..
Måste väcka henne och hitta nån form av klädval till både henne och mig.
Jag är svett som en åsna och känner mig bara fet och ful i allt jag har här hemma.
Hon däremot dreglar och spyr som en vattenkran idag så igentligen kanske hon ska få va naken ?
Kläderna är ju genom blöta på bara en halvtimma.
Usch, de ska bli så underbart den dagen hon slutar spy!
Har spenderat hela dagen hemma hos Challe idag.
Börja imorse med en tripp ut till alkvettern, Challe bada men jag kruka lite och tyckte inte de vart tillräckligt varmt i luften för att bada.
Barnen blev sen lite små gnälliga så vi bestämde oss för att åka hem till henne iställe och låta ungarna bada i hennes babypool.
Mathias va som en galning och hoppa och skvätte och attakera poolen medans Freja tog de lite mer lugnt och glassa lite bara.
Challe bjöd på mat sen och lite cocostoppar innan jag bestämde mig för att de va dax att styra kosan hemöver.
Freja somna i bilen ( mycke bra, gnälligt barn ) Så jag slängde henne i säng när vi kom hem och la mig i solstolen en stund med bok och chilla lite.
Imorn kommer först Yvonne hit och ska hjälpa mig att baka bullar, sen skulle även fia komma nåndag på dagen och hälsa på , sen kommer mammi hem :)
Blir en myskväll med henne och Freja då Tommy kör en till jobbnatt på Gastro.
Superb.
Nej usch , jag tror jag har fått solsting.
Slänga i mig lite vatten och på med kläder och väcka tösen då.
Lycka till , Caroline !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0