Härliga Tisdag , huh!?

Vakna av att Freja mer eller mindre putta ur mig ur sängen, snälla unge !
Insåg va klockan va och kom på att de verkligen va snällt.
Upp och hoppa, slänga i en tvätt , bädda sängen , mata barn och mamma.
Nu sitter jag här och väntar på att Challe ska höra av sig och att tvätten ska bli klar så den kan hängas upp och nästa parti kan slängas i.
vad dagen har att bjuda på , de vet jag inte.
Challe ska jag dricka kaffe med iaf, sen nåste jag till affären.. så en liten kortis promenad blire väl till konsum.
Sen vet jag faktiskt inte alls.
Jag är jätte sugen på en pw, men inte i den här värmen.. så funderar på att ta den ensam i kväll när tommy kommit hem.
Jobbiga dagar, jag vill ha en bil och tillgång till att ta mej nånstans.
Åka ner till stranden med Frejsi och bada och bara slappa.
Usch för att sitta hemma, visst att jag kan lägga mej på gräsmattan men jag är ju bortsmält efter fem min och har inget sätt att svalka mig på.
Skulle behöva åka och köpa en pool.
Jaja, vi får helt enkelt se vad de blir för nåt, om de kanske till och med blir så att jag åker och köper mig en jävla pool och strandar valen idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0