how do you do.

Efter simningen igår med svärmor vart de inte mycke gjort.
Jag va helt slut, och de va en skön känsla av slut.
Ser fram emot att göra de här en gång i veckan.
Kom hem , och övervägde tanken att åka till Tobbe och Carine men insåg ganska så fort att jag höll på att somna medans jag tänkte.
Så vi stanna hemma iställe.
Tommy somna på soffan och jag checka in csi xl tills sängen ropa mitt namn.
Freja vakna vid 5 imorse med , men de va bara att lägga henne brevid mig och ge henne lite mat så somna hon om och vi sov till 9 :)
Tommy va iväg tidigt imorse och fixa Audin till hälften och andra hälften ska fixas nästa helg.
Så skönt att de snart är gjort.
Då är de ett till måste som försvinner från listan.
Jag och Freja vi tog en morgon promenad när vi vaknat, tänkte gå samma rutt som jag gick härom kvällen men jag hann inte ens halvvägs innan jag stötte på Richard och Becka som skulle komma förbi mig på en spontankaffe innan dom skulle iväg och plocka svamp,
Så jag vände på klacken och ledde promenaden hemöver iställe och bjöd på kaffe och bullar , medans jag intog frukosten bestående av Lättfil , linfrön och gojibär.
När Tommy kom hem så blev de lite lunch på de hela , sen decka han och Freja i sängen.
Så jag ska väll ta tag i livet och kanske klippa gräsmattan medans han och snutta sover.
Kan stoppa in hörlurarna i öronen och springa med den där maskinen ifred ^^
Sagt och gjort.
Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0