Irritation

Jag fattar inte , varför är de så jävla svåååårt?
Ja eller Nej , är de jobbigt ?
Jag är så trött på detta jävla velande, skitsnack, dubbelmoralbeteende och baktalande.
Stå upp för er själva, stå för vad ni tycker !?
mm, sitt och tänk " du är inte bättre du , Carro "
Kanske inte , för jag kanske också talar bakom ryggen på folk ibland, men däremot så säger jag ingenting jag inte kan stå för den dagen de skulle komma fram.
Jag ger raka ärliga svar om nån frågar mig nånting, och gör de ont, så fine , förlåt de kanske inte va meningen men jag säger hellre sanningen på än gång än att ljuga för dig för att du ska må bra för nån minut.
Nej jag funkar inte så och jag har tyvärr märkt att de finns inte många som tänker och resonerar som jag gör.
Jag krokar med flesta känns de som , jag går mest och är förvirrad hela dagarna för jag fattar verkligen inte hur man hur man kan ha samvete till att göra så här?
Finns de inga känslor och moral nånstans i kroppen?
Nej, jag bryter ihop på mig själv, lägger mej under täcket och är nöjd över dom få jag har som inte beter sig som skräp!
För övrigt , hade riktigt roligt igår.
Hamna på statt och hade 2 roliga timmar.
Dyra men roliga.
Dagen idag .. ja allså, jag trodde väll att jag skulle må sämre, så man ska inte klaga.
Men de som har kommit fram idag har sänkt mitt humör MYCKET
Jag har lust att slå in pannbenet på nån.
JAG FATTAR INTE ! JAG KÄNNER MIG SÅ NOLLAD !
och Freja har fått feber på köpet.
Jippie
och tommy jobbar som alltid.
Nej. gå och dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0