Kan de inte bara bestämma sig

vilket jävla väder de ska va.
Fan , när jag går ut på morgonen är de ju svin kallt, så jag tar på mig full mundering för att sen bli överaskad med +25 grader en timma senare.
De bara rinner om mig och jag har fan inte med mig nå ombytte heller.
Usch.
sen helt plötsligt , då regnar de.
Nej nu är jag trött på de här.
Kan vi inte bara bestämma om de ska va sommar ett tag till eller gå över till höst så en vet hur fan man ska klä sig ?!
Har iaf spenderat typ hela dagen med natta och matti.
Hängde med dom till bvc en snabbis, fick tag på min bvc-sköterska så hon kunde kolla på lillans tå.
Hon fick ett litet plåster med alsolsprit på , så nu är de mycke bättre.
Fick med mig den jävla lappen också om gåvopaketet på lindex så de är uthämtat nu och de tackar jag för.
Mycke bra saker i de där paket må jag säga.
Åkte hem till dom efter de och så kom Tina och Yvonne på besök.
Så nu kom jag precis hem , och ska försöka hitta på nåt att keka sen blire förmodligen ut till tobbe och Carine för en liten kvällspromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0