Oflyt

Två dagar i rad nu har jag bara känt att livet är idiotiskt.
ingenting har gått som jag vill och jag har ingen energi till nånting.
Vad hände?
Alldeles nyss hade jag energi till 4 pers och nu till 0? !
Nej usch.
Skulle vart och simma förut men de va stängt när jag kom , så vi åkte hem till tina en stund på en kaffe .
Sen landa jag hos mormor en dusch för att hämta freja, men jag passa på att duscha och lite sånt innan vi åkte.
Så vi landa hemma hos Sandra en stund , och bestämde oss för att ta en promenix.
Vi gick en liten runda innan jag till slut hamna här hemma i soffan , och jag känner mig totalt död.
Helt jävla mör i kroppen.
Skulle vilja lägga mej och dö en stund , men bara för en stund^^
De är väl igentligen meningen att jag ska hem till Angelika en stund nu så här på kvällskvisten , och förhoppningsvis och tiden räcker till, klippa mig.
Men de märks om jag ens orkar ta mig dit.
Annars får vi väl boka in en tid imorn iställe och klippa av mej mitt risiga hår.
Nej usch, nu ska jag slurpa vatten tills jag spyr och gå och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0