opepp

Känner inte alls för nånting idag.
Ska ner och simma vid tolv, sen är de träff på öppna förskolan och sen måste jag storstäda hemma.
Men just nu känns de som om jag bara vill sjunka under jorden och dö !?
Jag är inte alls peppad på nånting av de här.
Öppna förskolan känns de som att jag skiter i också ärligt talat.
Då känns simningen och Mitt hem lite viktigare.
Imorn är de torsdag , vilket betyder lön för tommy.
Sen är de fredag vilket betyder penning för mej !
Helgen är barnledig och jag ska riktigt passa på att njuta av min egen tid tillsammans med tommy ( den lilla tiden jag får ) och mina vänner.
Nej jag antar att jag borde göra mig i ordning nu , så jag kommer nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0