rödtjut , vittjut eller ?

Ikväll blire lite kvalle tid med angelika över ett ( läs många ) glas vin.
Tommy skulle ha jobbat, men läget ändrades och han ska iställe iväg med masse och fixa ådin.
Mucho brao.
Känner mig inte så där asajättetaggad just nu , men de ska väll lösa sig de med.
Hoppa in i en dusch sen och fixa te mä + hemmet så ramlar bitarna på plats.
Igår kväll insåg jag också att jag inte va så bekväm som jag trodde med att ha Freja i eget rum.
De gick bra några nätter , men dom senaste två nätterna nu har jag bara känt att jag vill gå in och hämta henne och ha henne brevid mig.
Och de har jag gjort med.
Så jag ändra mig nu och insåg att jag inte behöver ha så jävla brottom , hon är trots allt bara 5 månader.
Sängen är nu tillbaka på sin ordinare plats i vårat sovrum och jag gör nästa försök senare i tiden iställe. :)
Nej nu dör batteriet på datorn, jag ska väll ta tag i mig själv här antar jag .
Puss på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0