så trött på de här

Jag är så trött på de här att inte ha nånting att göra längre.
Jag känner mig som en fånge i mitt eget hem , och jag mer eller mindre kryper på väggarna snart.
Tommy jobbar så sjukt dumma tider så vi hinner istortsett aldrig hitta på nånting.
Jag är låst här hemma på gården , har ingen bil och kan inte direkt ta mig nånstans.
Visst fine man kan väll gå , men de är inte så kul att gå ut till lunedet t.ex om man skulle vilja ha en heldag där.
Behöva gå till kompisar som bor på andra sidan stan är inte heller nån höjdare.
Nej fyfan jag är så trött på de här att tommy jobbar jämt och inte har nån semester , att vi bara har en bil och jag alltid är själv hemma.
Nejfyfan, ja vakna inte upp på rätt sida idag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har bil denna vecka så wilma och jag kan komma förbi på en fika någon dag om du har tid? :-)

2011-08-01 @ 15:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0