Samma takt

Dagarna känns inte så bra längre.
Varje dag har de kommit nånting som sänker humöret.
Min älskade lilla dotter har haft en Jobbig helg. Förstoppning i fredag , och Feber lördag och söndag.
Älskade lilla barn.
Idag är febern borta iaf, men hon är fortfarande lika gnällig och vet inte riktigt själv vad som är bra.
Usch.
Möte på banken idag också, hoppas detta går vägen nu så de är ur världen sen.
Och nu är de vardagsrummets tur att få nya fönster.
Samtidigt som de är bra härligt att veta att de blir gjort innan vintern. så bävar jag för hur de ska se ut här hemma.
Jag hatar när saker och ting är i o-ordning.
Okej att de kan få va lite stökigt en dag kanske, men när allt står huller om buller är de inte roligt längre.
Ska försöka hitta nån simpel lösning för tven också, så vi kan använda sovrummet lite som ett vardagsrum.
Så ikväll blire fixa och trixa och förbereda för fönsterfixar'n.
Skulle behöva dra ett varv med snabeldraken i huset också , men ja har tappa lust och ork till allt just nu.
Usch , man är så opeppad på att städa ens när man vet att hela huset kommer va i oschakt och skitigt bara en dag senare.
Men samtidigt så är de fan så mycke skönare att ha de gjort, då är de bara vardagsrummet som ska städas när fönstrena är färdiga lagomt till helgen.
Nej nu vakna mitt barn.
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0