som alltid..

Som alltid när jag ser fram emot nåt så värkar de alltid som naturens lag är emot mig med massa sjukdommar.
Inte på mig dock men på alla andra.
som när jag skulle på pip och hade tagga för de i typ ett år , så vart Yvonne sjuk och kunde bara ha Freja en dag.
Fasten att jag blir lite besviken så är de inga sura miner på de sättet , men kan inte rå för att man blir sjuk.
Och idag skulle Angelika komma och vi skulle dricka lite vin , men typiskt nog så är nog hon påväg och bli sjuk hon med.
Känns som jag smittar alla i min omgivning med sjukdommar bara för att jag ser fram emot de.
Hon skrev dock att hon skulle ta en alvis och sova en stund så jag hoppas verkligen att hon mår bättre efter de och iaf kan kika förbi en stund.
Mitt i allt de där så trodde ja att de skulle bli en tråkig-ensam-hemma-sittar kväll för mej igen , men de värkar som de har löst sig till de absolut bästa.
Fia bestämde sig för att ta med ozzman hit och en flarra , så jag åkte hem till mormor och hämta en annan flarra.
Sen hörde Carro av sig och sa att hon skulle ta med sig boxen och komma.
Och sen håller vi tummarna för att Angelika blir bättre så hon kan ta med sig sin box och komma så blir de den ultimata tjejkvällen med skratt och gossip. :)
Karln har nu åkt för att byta kamrem mm på bilen , och jag inväntar Fialia på trappen med datorn och en cigg.
Sen åker jag till bråten och hämtar Carro innan jag korkar upp.
Freja ligger och sover för tillfället.
Sen får vi se om hon har bestämmt sig för att sova för natten.
Hon värkar vara ett trött barn idag, har sovit som bara den .. utan att kämpa emot.
Hon har faktiskt somnat av sig själv varje gång. Snuttan.. kanske är inne i en växt period.
De sägs ju att dom sover mycke då.
Jag ska mysa te de på altanen nu med filtar och värme ljus, för jag ska tamefan njuta av en sista kväll med vin och frisk luft innan hösten slår till på allvar. PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0