Star

Idag är en sån där dag då jag inte har nån vidare lust med nånting.
Jag har ingen ork eller energi.
Frejsan springer runt i sin gåstol och jag funderar på att ta en snabbdusch.
Mitt hår är inte på min sida .
Andra natten freja sov i sitt rum inatt , och de gick galant.
Hon sov hela natten fram till halv 6 imorse, då flytta jag in henne till oss så fick hon mat och somna om.
Måste försöka plocka undan lite här också , johanna och nelli kommer hit på en kaffe snart, kan iaf ha bäddat sängen och diskat innan dom dyker upp.
Tänkte bjuda på en bild från dopet också.
Har hur många som helst , men min mamma är den sämsta fotografen EVER så de är kanske 3 bilder som blev ok.
ska anlita nån annan som fotograf nästa gång, då mamma inte förstår att kameran ställer in skärpan själv om man håller in knappen en stund, hon bara trycker och så är de bra sen.
Nej.. mamma, nu är jag faktiskt lite besviken !
Har även insett nu va stor jag igentligen är, och jag har börja få sån sjuk ångest över de.
Känns som jag bor i nån annans kropp.
Jag har alltid vart lite små mullig , men aldrig så här stor.
Nej nu är de promenader som gäller och ska kasta allt vad godsaker heter här hemma.
Sen ska jag försöka googla fram nån snabb diet som hjälper mig att komma på fötter.
YES.
Nej , ska passa på att duscha innan freja tröttnar på gåstolen.
Puss på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0