The Dentist

Japp just de.
Tandläkaren står på schemat för min del idag
både bra och dåligt.
Bra för mina framtänder som inte är ett dugg som dom ska ( platständer , ja )
Men dåligt för plånkan då de fan inte är billigt att gå till tandläkaren.
Usch.
Sen ska jag försöka hitta en alarmklocka till tommy.
- Challe, jag förstår varför du inte ville ha din ;) den larmar inte ens. haha.
Upp till svärmor på en kaffe sen också.
Freja fick en hoppgunga igår iaf , av världens snällaste Josse  och Marcus.
Och den gillas stort.
Tror inte riktigt hon har fatta knixet med de hela , men hon "hoppar" iaf. Släpper aldrig fötterna från marken dock :P haha , gulle!
Sen vet jag inte om jag skrev de ^o)
Men all den här jävla soppan med bilen och bilbarnstolen är nu löst.
Drar de kort om jag inte ens har berättat de över huvudtaget,
-Jag fick en ny bil.
-Vi koppla ur airbagen för att jag skulle ha henne fram.
-Bältet va för kort.
-Vi beställde en Bas.
-Basen kom och våran stol va en kompatibel med en bas.
-Vi skicka tillbaka basen och skulle få låna en stol+bas av en kompis.
-Efter mycke tjat och knövel bestämde dom sig helt plötsligt för att ej låna ut den.
-Vi gick in på blocket, Hitta en barnstol+bas för 800 kr två gator ifrån oss.
Otippat!
Så nu har jag min älskade lilla fjutt i fram med mig, och ja slipper knövla med detta bälte.
hur skönt som helst :)
Nej nu ska jag försöka få frukost i magen
Pussen och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0