The last movie

Nyss hemkommen från en biokväll med jessica.
De blev att kolla på den sista Harry Potter filmen, och släng er i väggen alla ni som säger att den är dålig , har dåligt slut etc etc.
Jag vart väldigt glatt överaskad och digga filmen enormt.
Den va riktigt bra och de va ett JÄTTE bra och mysigt slut.
PUNKT!
Åkte sen för att köpa lite kek och körde hem jessica.
Nu sitter jag hemma och är mätt i magen och trött i ögat.
Freja har vart lite gnällig mot pappsi men han löste de galant och nu ligger hon och sover i sitt eget rum , för första gången.
Ska bli intressant och se hur den här natten kommer gå , om hon kommer sova hela natten som hon brukar eller vakna flera gånger och va gnällig.
Veckan som kommer nu ska tydligen bli regning och jag har inga som helst planer.
Slutar väl med att jag sitter här hemma och glor på film hela dagarna , som vanligt.
Brukar dock tycka att de är mysigt just när de är regninga dagar .. soliga dagar gör mig bara deppig av att va hemma.
Men om de nu stämmer och de ska regna hela veckan så kanske de inte är så farligt att sitta hemma :)
Funderar dock på om jag ska sätta mej och framkalla lite bilder på Frejsi och köpa ett limstift och klippa och klistra lite i de nya fina fotoalbumet freja fick av Farbror jonas och sandra i dop present.
Framkalla bilder från start på henne och göra ett ordentligt album som hon sen kan ha med sig hela livet.
De låter som en jätte bra idé Caroline. så de ska jag fanemej göra nu också.
Kyss och hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

mm det kommer bli bra efter ett tag, när hon vänjer sig att sova själv .. förhoppningsvis så blir det bra från början :) Det ska bli kul att titta i fotoalbumet och se hur fint det blir med dekorationer och så vidare :)

2011-08-09 @ 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0