Torsdag - tvättdag

Jag hade tänkt att jag skulle va hurtig så här på förmiddagen och gå ut och gå.
Men ja kom även på att tvätthögen bara växer och den behövs tvättas och den har behövt de i 3 dagar snart.
Mormor ringde och väckte oss imorse , och jag sprang ner och slängde i en tvätt på en gång.
Så nu är den vita tvätten klar och den färgade fick delas upp på 2.
Fia är nu på väg hit på en liten paus från sitt flyttkaos.
Hon får sitta barnvakt en liten stund dock, så jag får åka och handla lite ersättning till fialotta och cigg till mig själv.
Har även lagt fram lite kyckling som jag tänkte att jag skulle tina och steka för att sen tärna och ha i salladen.
Så på menyn idag står de kycklingsallad á la Caroline. Mums.
Såg nu att jag inte publicerat de ovanstående så jag fortsätter väl ca 4 timmar senare nu då ;P
Yvonne är här , härligt med lite mat sällskap :)
Fia har vart här en sväng med ozzman på en kaffe också. och tvätten är fanemej klar snart :)
Senare kommer jonas och sandra en sväng med och jag ska ta min pw :)
Nu är de käk som står på schemat.
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0