Underbara säng

Va helt slut i huvudet igår.
Gnälligt barn och massa frisk luft och dålig sömn resultera i att jag gick och la mig redan vid halv 11 ungefär.
De va länge sen jag gick och la mig så tidigt.
skönt ändå att vakna pigg vid den här tiden på morgonen och inte ta hundra år på sig att vakna till liv.
Yvonne skulle komma nångång efter 10 , så ska vi baka bullar.
Ska kolla om jag har allt som behövs så kan jag slänga ihop degen innan eftersom att den ska jäsa så himlans länge.
Sen får vi väl se hur länge de här fantastiska vädret håller i sig.
Står på yr.no att de ska bli regn hela dagen. ;/
Och vi som ska till nora och hämta tårtan, hade ju tänkt att snika te mig en nora glass också .. så får väll göra de..  i regnet.
Sen skulle fialia komma förbi på en kaffe nångång under dagen , så ska bli intressant och se när man får den överaskningen att hon dyker upp . <3
seeeeeeeeeen har vi höjdpunkten på hela dagen , mammi sätter sig i bilen om bara en timma eller två för att köra dom jobbiga 30-35 milen hem hit till karlskoga och ska va hos mig hela helgen.
Tommy ska ju som sagt jobba natt i natt så jag och mamma får en kväll för oss själva.
Får laga nån god mat och mysa framför en film. =)
Och imorn är de dop som står på schemat.
Nu börjar jag känna mig lite pressad. Bullarna måste bakas, tårtan måste hämtas, Kläder måste hittas..
Nervositeten stiger över imorn, jag hatar hatar hatar att stå i "centrum" . Stå där uppe vid altaret och försöka se fin ut. Sånt är inte min grej.
Jag passar bättre i bakgrunden. ^^
Nej nu ska ja ta mig lite frukost och kolla lite på tv innan jag sätter fart med bullarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0