uppe med tuppen

05.56 slog jag upp mina vacka blå,
klar vaken på noll röda.
Gav lillan mat, hon somna om en stund och jag förberede frukosten.
Satte på ägg och lite kaffe , sen avnjöt jag en film medans tvätten skötte sig själv.
Nu är en maskin hängd, och en annan ska hängas nu.
sen slänger jag i en maskin svart , och sen tänkte jag tvätta min onepiece.
Challe skulle komma senare efter 11 nångång, så blire stan och hämta ut liberos gåvopaket och luncha lite.
Men innan de kommer mormor med sin digitalkamera så ska jag lägga in de på datorn och framkalla lite kort åt henne och morfar.
Inte lätt när framtiden kommer och de inte går att ta kort med en vanlig gamal hederlig kamera med rulle i. ;)
nej nu ringde mamma , och jag tappa tråden totalt.
Jag skriver sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0