vi testar igen då..

och hoppas att inga telefonsamtal avbryter mig.
Än så länge idag har jag hunnit med att ( förutom de jag redan skrivit ) Framkalla kort till mormor , tagit en promenad ner till stan med challe .
Vi hamna på som hemma för lite lunch, lasange... mm.
Lina hamna även vid vårat bord, alltid lika trevligt att träffa folk man inte träffar så ofta. =)
Blev en promenad hem , som lina även hängde med på .
Nu sitter jag här, har precis pratat med pappa i fonen
och sitter och klurar på de här med telefonbyte till mamma.
Mycke knövel med dagens teknik allså.
How ever, fia kanske skulle komma hit en stund, även matti , natta och mathilda.
Sen när karln kommer hem så har jag faktiskt ingen anning om vad vi ska göra.
Min dagliga promenad har jag ju fått iaf, så den är ju ingen måste ikväll.
Med tanke på min tidiga uppstigning imorse så antar jag att jag säckar ihop här snart, annars är de ju nå allvarligt fel på mig.
sömnbrist 2000x
Nej nu ska ja väll försöka göra nån nytta med livet medans freja är nöjd i gåstolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0