volvo

Jag har världens mest underbara morbror.
Inte nog med att han är snäll nog och låter oss hyra hans hus i andra hand medans vi ska ansöka om lån osv ,
så skänker han bort sin gamla volvo 850 till mig då han köpt ny bil.
Underbara människa.
Kunde inte ha valt en bättre människa som gudfar till Freja.
<3
Idag har de vart full rulle tills jag kom hem vid 17.
upp imorse och körde tommy till jobbet, vidare hem till ida , emil och lilla Wilma på en kaffe och smaskiga RockyRoads.
Stanna där tills kl 12 ungefär sen bar skeppet av hem till sussi för att träffa henne och lina m.barn.
Lite pastasallad på de hela och massa prat , sen åkte vi hem till mormor som precis kommit hem från tyskland.
Efter alla dessa besök är jag helt slut nu , Freja också.
Hon har sovit sen 16 och vakna nu.
Anders och Tommy är på ingång om en stund, så ska vi prata lite om huset och vad han ska ha för de , så ska jag ringa banken imorn och prata lite med dom om lån osv.
Sen är de heldag hos Challe som står på schemat imorn , är de fint väder blir de bad för barnen och lite lunch och självklart Kaffi =)
Nej , nu ska ja gosa med mitt barn ! <3
Puss på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0