bb väskan

är precis vad jag ska förbereda lite idag,
Den ska iaf börja packas, och sen får den fyllas på allt eftersom man köper hem saker..
Förutom de tänkte jag att jag skulle packa lite mer, kasta ner alla handdukar och sånt i soppsäckar och kanske till och med rensa badrumsskåpena.. men de känns som att de är för tidigt för att packa sånt som man använder.
Vi får helt enkelt se hur de går, jag kanske fastnar här tills tommy kommer hem.. de har ju hänt förr så de är ju inte helt omöjligt.
ikväll kör vi på en sista krogrunda innan bebbe bestämmer sig för att titta ut.
Richard ville ha med tommy ut på 90-tals kvällen ikväll och tommy ville ha med sig mej , och jag tackar inte nej.
Den härliga 90-tals musiken som vi vackert har stoppat i toaletten och spolat ner ska få förgylla mina öron med orgasmer ikväll.
Och jag hoppas på en trevlig kväll och få se lite bekanta ansikten :)
Jag har fint börja ladda upp med lite oldiesar på spotify och försöker tagga inför packningen ;P haha.
Tänkte att jag även ska bjuda på en magbild idag då jag hitta sladdarna^^ Måste bara vänta tills tommy kommer hem igen så han får ta kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0