Kan bli de sista på ett bra tag

För imorn flyttar vi ..
och de tar som sagt 2-5 veckor innan internet kommer igång igen på nya stället.
Så de kan bli en riktigt bloggtorka här nu ett tag.
Dock är ju jag ganska så duktig på att hitta datorer lite här och var och kan uppdatera nånting iaf,
Men nu ska ja försöka satsa all energi jag har kvar på att få i ordning i huset i ställe för att leta efter datorer :P haha
Och eftersom att man har blivit så beroende av denna spotify så har jag ju ingen musik alls på datorn.. suck på den
så nu är de massa musik på väg ner så man iaf kan packa upp alla saker till nånting annat än radion. som vi inte heller har kom jag på.
Jag har bara massa skivor från 90 talet, de vill säga spice girls och sånt skit och NEJTACK ! :P
Nu är iaf allt nerpackat, allt strö skit tar man imorn när man har sminkat sig och borstat tänder osv.
Alla kläder är iaf ner packade och alla garderober osv är tömda, så nu är de bara att köra!
De giller vi !
katten ska få vara hos mormor imorn så han inte dör i hjärtattack innan han får komma hem till nya lyan :)
Sista natten i lägenheten idag och de ska bli så förbannat gött att absolut inte ha nån form av granne imorn som kan höra vad vi säger/gör och viseversa!
De här är nästan för bra för att vara sant !
Nej nu ska ja kolla igenom alla bloggar, sen ska jag lägga mej och kolla på trassel och invänta min karl som är på svensexa :)
Puss och adjö för ett tag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0