Känner ni hon som handlar utan pengar?

uppe med tuppen idag ( om man jämnför med den senaste veckan iaf )
Blev en tripp in till öret med älskling.
Va först inne på babyproffsen och hämta ut babyboxen. Fick även med oss en icke-latex napp ifall lillan inte vill ha latex.
Sen drog vi vidare till ikea, Älsklings första upplevelse på ikea med mig. Vet inte om de blev på populärt :P haha.
Hade ett presentkort på ikea på 500 sen jul.. och jag förde över pengar från sparkontot så jag skulle ha fall de blev lite över 500 , men jag tänkte ju inte på att jag tankade för 300 sen när vi åkte,
Så efter presentkortet va draget så va de fortfarande 917 kr som skulle betalas .. swap - medges ej !
KUL .. NAAAAAAT.
Stoppa upp hela kön när vi fick hålla på och dela upp betalning, ringa bank och föra över pengar osv .. pinsamt läge!
Men de löste sig iaf. så nu har vi de mesta som behövs till huset och barnsäng + skötbord.
De känns iaf riktigt skönt.
Dock fatta inte tommy allllllsss hur jag kunde lägga ut 230 kr på ett diskställ .. men vill man ha de bra och behändigt så vill man så jag fick så fint köpa de iaf :) underbara karl. ibland behöver man faktiskt inte förstå sig på allt!
De är trots allt jag som diskar ;) Hade han diskat så hade han fått bestämma , thats the rules!
nu är iaf hemma, så de vankas torsk med äggsås på värmlandsvägen.
Sen får vi se vad resterande dag har att bjuda på :)
Ha en jätte bra alla <3 ans dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0