kort update

har ju som sagt inge internet hemma, men de ska komma igång igen den 2/3.
Tills dess får ni nöja er med en liten kortis :)
Lägenhetsnyckeln är nu lämnad, så himla skönt. inge mer lägenhet för mej inte . nej nej.
huset tar sin lilla form, Köket är ommålat, och allt har börja ta sin plats.
Källaren behöver sig ett ordentligt ryck, men de tar vi till veckan. :)
Barn rummet börjas de med imorn då de ska spacklas och målas och tapetseras. inge för mej dock ;P Jag får kolla på. De är tur jag har min underbara karl och min älskade fiffi som gör jobbet <3

Magen den växer på, nu ligger jag inte längre på nedersta sträcket i kurvan utan har så fint hoppat upp till mittersta på bara två veckor, så de springer iväg nu. Nån bristning har även hittat sin plats på magen och 20 kilo senare så har jag inte längre nån fotknöl. Tackar jesus och satan för att de bara är 2 veckor kvar nu ca. =)

För övrigt så kan inte livet vara bättre nu :)
Och när vårat internet kommer igång så lovar jag att jag ska slänga in magbild och lite annat smått och gott från huset =)

Nu ska jag åka hem och slänga mej i soffan fram Storebror med min kexchoklad och dumlekolor <3


Pusss och kram skumbanan.

Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Aw! Bara två veckor. Och hus! Vad kul :)

2011-02-28 @ 08:58:35
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0