Man kan alltid hoppas

Vaknar alltid på tok för sent nu mera.
Men kan inte sova på nätterna.
inatt har jag legat med sammandragningar och behövt springa på toaletten till och från.
Man känner sig ärligt inte så pigg på att gå upp kl 9 när man somna kl 5.
Hur som haver, så ska detta ändras på.
Jag tänker inte ha de så här när jag har en man som vaknar på fel sida varje gång han går upp för sent.
Jag ska iaf försöka göra lite av den här dagen.
Jag har boka tvätttid och ska tvätta upp de sista , förhoppningsvis.
Sen ska jag packa allt som går att packa idag . även montera isär vissa möbler osv.
Diska upp disken så vi kan laga mat!
Sussi kommer även hit på en kaffe mitt i allt stök.
Ikväll ska jag försöka gå ut och gå , bli av med energi .. försöka få med mig tommy .. annars går jag själv.
Kanske äta nåt gott till kvällen och bara känna att de mesta är gjort nu.
Nej hursa om man ska ta och sätta igång med allt då.
På med musiken sa jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch då, jag vet att du inte kan svara på några frågor här, men gör det ont med sammandragningar, låter som om det gör ont :p



synd att jag inte är i karlskoga just nu då, skulle också vilja gå ut och gå men är ensam hemma, men får väl traska ut själv sen. vi kan gå på promenader när jag flyttar till karlskoga för jonas vill inte gå ut och gå :p

2011-02-07 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0