Märk hur vår skugga

Tänk alla gamla bra band man har totalt glömt och gömt i garderoben..
som imperiet och ebba grön the kristet utseende.. herregud. de är ju rena nostalgi orgasmen för öronen.
De är brott att låsa in den här musiken för länge.
För övrigt så är de nått allvarligt fel på mammas dator. irriterande.
Så film på magen när de sparkar kommer upp på facebook fast jag inte hade tänkt att ladda upp sådant där, men de är för mammas skull som dom hamnar där. Ingen annans!
Packat lite har jag gjort också, och sovit hela dagen har jag gjort. De är fan allt jag har gjort idag.
Men de är inte lätt att vara på alerten när man bara sovit tre timmar... kom fram till i natt att de inte gick att sova i duschen.
Nu ska jag och älskling göra mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0