Missförstånd

jag tror dom flesta missförstår mig med vart jag vill ha mamma på bb.
Jag vill inte ha med mamma på själva förlossningen, de är ett moment för bara mej och tommy.
Men jag trodde man kunde göra ett undantag med besök för henne eftersom att hon bodde så långt bort ;P thats it.
För övrigt har jag nyss kommit hem .
Höll på att smälla bilen också , så nu ger jag fan i de här med att köra bil på vintern för evigt.
Nästa gång ska de va fyrhjulsdrift och en jävla jeep med gummi runt om !! fyfan för den här jävla vintern.
Nu får den gärna försvinna och ge mej lite sol i ställe med ASFALT OCH GRÄS.
Jag är så trött på att pölsa och gå som på nålar för att inte ramla.. nej jag är så negg mot de här nu. usch fy och BLÄ
Nu ska ja försöka packa lite !

Kommentarer
Postat av: carro

nedå jag missförstog inte, föreslog bara det som ett alternativ om du hade velat haft henne med vid förlossning, vissa vill ju ha med sin mamma då =)

det är himla dumt tycker ja, men förmodligen tycker dom väl att om det passar att komma till bb så kanske det lika bra kan passa att hon kommer 2-3 dagar senare hem till er istället, skulle tro att det är deras tanke därför gör dom inget undantag :(

2011-02-11 @ 18:50:49
Postat av: Marie

I love u! Imorgon klämmer jag på din mage! =D

2011-02-11 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0