Sömn är överskattat

De går inte ..jag kan verkligen inte.
De funkar helt enkelt inte för mig att sova.
Jag vaknar mer än en gång i timmen och jag hinner aldrig riktigt somna.
Känns som jag ligger i en dvala mellan vaken och sömn , men somnar aldrig.
Några dagar i rad nu har jag vakna kl 6 och de är kört, jag kan inte sova mer. ändå har jag inte gått och lagt mig förns vid 2-3 på natten.
Magen gör ont, jag kan inte ligga i en enda ställning utan att magen värker och blir för tung på nåt vis.
Nacken dödar mig, blir stel och får nackspärr om ja ligger åt samma håll för länge , och jag vaknar av att jag har kramp i höfter och ben.
Så de här med att passa på att sova så mycke som möjligt innan förlossningen kan ju ta sig nånstans.
De är ju omöjligt.
Jag får helt enkelt lägga mej och kolla på tv en stund tills jag kan somna om igen.. för de här går inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0