Söndag

Nu har de iaf kört igång lite grann.
Husets källare än nu full av grejjer.
Vi har kört förråd + garaget + kartonger..
Så de vi nu har kvar att packa är lite småtrams , kläder och köket iprincip.
De positiva i de hela är att de inte är lika mycke kaos i lägenheten .. dock tomt.
Så vi hoppas väll på att börja kunna köra saker nästa helg eller veckan efter de.. Anders kanske ska kunna få vattnet inkopplat iaf innan han börjar flytta in i sitt hus, och de är inte mer brottom igentligen än att jag inte vill hamna på bb mitt under flytten .. hade kunnat vara skönt att ha de gjort, men vi hinner. :)
Med pannkakor som mättar min mage ska jag ta älskling under armen , hoppa i sängen och kolla på film efter wallander slutat.
Imorn bär de av till Örebro och Ikea .. Inhandla lite nödvändigheter + att vi ska till babyproffsen för att hämta ut babyboxen.
Måste också få tala om att vi inhandla de första blöjpaketet idag samt salva , babywash, zincsalva och våtservetter :) Känns riktigt skönt faktiskt. nu kan man lugna ner sig iaf en aning när man vet att man iaf har de mesta inhandlat.
Så nu ska ja packa de sista i BB - väskan bara så är de också klartt :) FINEMANG VA !

Förutom allt hära positiva idag så måste jag bara så säga att jag har haft en riktigt jobbigdag med att hålla mina nerver i styr.
De märks att de börjar stressa iväg nu och de är både press och nervositet och totalt utmattning.
Jag blir irriterad så fort saker och ting inte går som jag vill.
Räckte med att tommy vispa grädde med elvispen och jag ville döda nån för att han tala med mig samtidigt och hoppades på att jag skulle höra.
ihopfällda kartonger som låg på hög på golvet .. som jag så fint skulle ställa mot väggen som inte alls ville följa med utan veckla ut sig och härja gjorde att jag ville skrika rätt ut.
I vanliga fall brukar jag och tommy rycka ihop dom dagarna jag är så här, men idag har han faktiskt bara klappa mig på huvudet , gett mej en puss på kinden och bett mig andas.
Älskade jävla karl! <3
nej . jag säger godnatt på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0