Tänk om man va miljonär..

De finns så mycke fint .. så mycke som jag vill ha.
Så mycke som min plånbok absolut inte har råd med, blir lite smått sur på de om jag ska va helt ärlig.
Hitta en sida där man kan beställa Leravtryck för fötter och händer på bebisar för att sen fästa de på smycken osv.
Men de billigaste smycket man kunde beställa va 1350 :-
Känns inte riktigt som att jag vill kasta ut de på ett smycke, även om de skulle vara ett minne för livet och att de verkligen stannar där, så är risken för att man tappar bort de och allt sånt väldigt för dyrt!
Då är de billigare att tattuera in avtryck, och de är ingenting du tappar bort heller för den delen.
Så de är nånting som jag kommer satsa på iställe.
Men för er som känner att ni har råd med detta och vill kika så kolla in lifestone.com . riktigt fint och man kan ju alltid gotta sig i tanken :)
För att återgå till verkligheten så är de sista dagen för att packa imorn , så imorn ska hela lägenheten ner i kartonger + påsar.. för på lördag så hjälper vi mandel att flytta och söndag flyttar vi :)
så himla gött.
Va och hämta ut tapeterna idag också :) Finemang.. kommer ta massa för och efterbilder så ni får se. men kommer dock va utan internet ett bra tag då de tar 2 - 5 veckor för att flytta skiten .. VÄRDELÖST!
Men Jag fixar de på nåt vis :)
Nej nu ska jag kolla vidare på svensk maffia, sen intar jag ryggläge framför ett film i sängen.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Stort lycka till med flytten och nu kniper du ihop tills ni är klara så får du bära lillan över tröskeln till ert hus sen :)

Bamsekramar!

2011-02-18 @ 11:02:26
URL: http://www.issa-angel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0