tillägnad sandra

Kul att du är så nyfiken och intresserad ;P känns som jag mest bara skriver för tomma intet ibland.. varför skulle nån intressera sig för såna tråkiga saker igentligen ? :P
visst är de lite jobbigt , men jag måste ju helt enkelt släppa de, för hur jag än vänder och vrider på de så kan jag helt enkelt inte kontrollera de, jah kan bara finna mej i de och jag får se de som en kontroll :)
Att mamma inte får besöka mig på bb är för att dom har satt in den regeln att de är bara pappan och syskon till barnet som får komma på besök pga av smittrisk, ( dom satte in detta då svininfluensan härjade ) Och nu har vi ju kräksjukan och de ena med de andra, och sen kan jag tänka mej att de är för att de ska bli så lite spring som möjligt på bb och att man ska kunna känna att de är lugnt och harmoniskt dom första dagarna man är där om man kanske har haft en svår och lång förlossning.
Men man får ta med sig bebben utanför själva bb som sagt , så man får väll ta emot besök men inte inne på själva avdelningen eller på sitt rum så att säga ! :) Men jag trodde dom kunde göra ett undantag då mamma bor så långt bort ( Växjö ) och om hon då ändå va i stan så .. men icke sa nicke :P

för övrigt tillägnad alla :P
så har jag nyss kommit hem från föräldragruppen .
Måste faktiskt erkänna att jag tycker om min grupp, de är faktiskt roligt och lärorikt att gå på dessa möten :)
I like It.
Nu ska ja slänga mej i en varmdusch , sen ska ja kolla på de avsnitt ja missat av Sofias änglar .
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe ja men tycker om att läsa om dina tankar och dina ord :) jaa det förståss, bara jobbigt att gå och tänka på något som bara händer :p det kommer jag att ha problem med också tror jag, men det märks väl :p ;D ja justja, men så är det nog och bebisarna klarar väl inte av massa sjukdomar och allt möjligt :p joo det hade varit kul för dig om din mamma hade fått vara med, du ska föda naturligt? :P (A)

2011-02-10 @ 20:13:41
Postat av: carro

men jag tror att din mamma kan få följa med på förlossningen om du skulle vilja det =)

2011-02-11 @ 15:03:58
Postat av: carro

jag tror att du får ha med din mamma på förlossningen, just eftersom bebis inte har kommit ännu, det har vart så förut att om man tex vill filma så får man ju ta med en som kan göra det =) men bb får hon inte besöka, tycker det är himla dumt faktiskt, jag tyckte att det var mer spring nu när det är fria tider för pappa och barn, istället för fria tider för pappa och resten mellan kl 18-19

2011-02-11 @ 15:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0