Vatten är min bästa vänn

Efter att jag har packa hela morgonen så slockna jag på soffan.
tröttheten börjar komma tillbaka nu.. somnar överallt mitt på dagarna ;P haha.
hur som helst så tänkte jag att jag skulle hoppa in i en dusch och göra mig lite fräsh
sen när tommy kommer hem så tänkte jag kolla om vi skulle åka nånstans ..

Sandra, sammandragningar gör inte mer ont än att magen blir stenhård och den går inte att rubba en mm.
sen kan de bli en molande känsla kvar .. typ som mensvärk , men de är helt normalt.
Dock är de lite svårt att röra sig :)
Och självklart ska du och jag gå på promenader.. bröderna axelsson kan få vara lata ! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe söt du är som skriver in svaret på din blogg :P, jag har alltid varit nyfiken på vad det är för något, men du förklarar bra men kommer förstå det naturligtvis när det händer mig ^^ jobbigt att inte kunna röra sig.. mm jag vill inte bara sitta still och lata mig och bli större :p (A) men ibland kan det ju iofs vara otroligt skönt! men för mycket inomhus och jag blir jobbigt rastlös ;D hahaha jaa det kan dom få vara själva :)(:

2011-02-07 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0