12 to go

Betade av pass 13 idag.
12 to go nu då.
Men jag måste erkänna att de börjar kännas riktigt ordentligt nu.
Ryggen värker mer än olidligt när jag kommer hem och ändå har jag stödbälte.
Magen den värker och ömar så pass så jag börjar allvarligt fundera på om de här är " normalt "
Insåg idag också att jag skulle vara hos min bm på måndag, men då jobbar jag , så jag måste ringa henne och kolla om hon kan senare på dagen , annars får jag helt enkelt byta tid.

Just nu kollar jag på lite film med min älskade persica,
Ska snart köra henne till jobbet och åka och hämta min karl.
Jag är så trött så jag håller på och spricka, Jessica har redan väckt mej en gång.
Så de ska bli skönt att få lägga sig och sova !
Hursomhaver, jag hoppas ni alla har en trevlig fredagskväll :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0