13

Oooch så va de bara 13 pass kvar.
Kämpade mig igenom de 14:de idag och kom precis hem.. eller ja. har suttit här en halvtimma kanske och hann med en tur till statoil innan jag kom hem , men sak samma?
De gick iaf bra efter lite pepp av henke, Sjönk i hop rätt bra på jobbet ett tag med blodtrycksfall och illamående, men lovade att inte lämna honom :)
Hur som haver så är jag ju hemma nu iaf och har överlevt.
så nu ska ja krypa ner i sängen med min älskade man och kolla på en film och bara kramas massa.
Känns som evigheter sedan vi gjorde de sist. usch ..  så får de inte vara.
Just de, va och kolla på tapeter till barnrummet idag också innan jobbet.
Och guuud, jag har hitta mina tapeter, men de kan kosta mig dyyyyyyrt. men vad gör de om hundra år.
Jag bara älskar dom .. Och jag ska ha dom ! That's it.
Men jag avslöjar ingenting förns vi flyttat och har lite för och efterbilder... ska även tapetsera om hallen om vi har råd med de innan lån tänkte jag .. sen tar vi vardagsrum och sovrum med lite målarfärg eller så får de va tills pengarna rullar in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0