5 to go

De börjar kännas ordentligt nu.
Efter ett 10 timmars pass på jobbet igår är kroppen fortfarande inte återställd,
och ändå fick jag ringa till jobbet och be dom hitta nån som kunde jobba halva mitt pass ikväll för jag kunde helt enkelt inte ta mej upp ur sängen knappt.
Fötter och rygg värker och huvudet imploderar.
Dock tänker jag inte vika mig helt, utan ska kämpa så gott jag kan , så ska ner och jobba 11 - 04 och hoppas att detta inte gör att kroppen tar mer skada.
Sen är de trots allt bara korta pass kvar tills jag går hem , och jag ska härda ut, för varenda penning som kommer in på kontot nästa månad är en räddning.

så med andra ord har jag bara legat i sängen idag , kollat på film och sovit.
kunde ta mej ut en timma för att få mat i magen sen va de bara hem igen.
De är inte ett dugg okej de här men jag ska klara av de.


Bebis ligger för övrigt just nu och trycker på mina revben på höger sida samtidigt som hon mosar min kissblåsa.
Irriterande moment, men härligt på samma vis och känna att hon rör på sig :) <3

Imorn ska jag sova läääänge, sen ska jag försöka ta mej an de här att hämta kartonger och börja packa.
Städa iordning de som går hemma .. uschamig.


så efter i natt är de bara 4 pass kvar, sen ska jag vila upp sinne och kropp för ett händelserikt februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0