att de ska va så svårt.

att hitta den där jävla inspirationen ..
och när den väl kommer så sviker drömmen iaf, för pengarna finns inte.
De är jobbigt de här.

För er som inte har förstått de så ska vi snart flytta till hus, och med de kommer de allså ett extra rum som vi ska ha som barnrum.
men huset är inte omtapetserat sen nångång i början på 90-talet, och jag känner att jag vill ha lite nytt och fräsht .. nåt som passar oss i stil.
inte för att de som sitta på väggarna nu är fult, men de känns väll kanske som att de kan behövas en liten kick i de lilla rummet för att  de inte ska försvinna.

Vi fick ett presentkort på hallbergs i julklapp på 1500:- kr, men jag hade väll aldrig kunna drömma om att tapeter skulle vara så dyrt!!!
jag har verkligen hittat de jag vill ha, men pengarna räcker inte på långa vägar ;(

jag hade även tänkt att jag kanske skulle kunna ha råd att slänga med en färgburk och måla om hall och sovrum , men de är inte ens säkert att de finns pengar till de heller, och då är ändå inte färg spec dyrt.
men men , de löser sig i slutändan.
jag vet iaf att jag och tommy kommer bli såååå oens om vad de ska va för färger överallt ..
Dock kommer jag vinna kampen men de kommer bli en jobbig väg dit ;)

De är så mycke jag vill göra på en gång för att hålla mej syselsatt sen när jag går hem , men jag vet att tommy kommer sätta stopp, men jag ska nog se till att få min vilja igenom.
Bara de går att måla på tapet som är "luden" eller vad fan man nu ska kalla de för, om den nu ens är de, jag kanske minns helt fel.
Men toaletten är iaf mossgrön och de är ett BIG nono i mina ögon.
Då slänger jag hellre lite vitt färg på de hela tills de ska rivas och kaklas :) Thatsit.
Om vi ändå ska riva de nångång så kvittar de ju vad jag gör med de innan ;)

För övrigt så har jag väldans tråkigt,
Sitter på mandels och väntar på att tommy ska komma så jag slipper åka fram och tillbaka hela tiden.
Dock ska han och träna på en gång och jag ska ha hem fia på kaffe, men ändå. jag va tvungen att hämta han förstår ni.
Efter hans träning så blire torsk och äggsås , namm namm.
ska försöka få nån ordning hemma bara , kanske börja packa lite skit man inte använder.. rensa lådor och garderober osv. Men de får bli morgondagens projekt.. om jag orkar. :)

Imorn går jag allså in på min sista natthelg. De ska bli roligt samtidigt som jag lika gärna kunde ha skippat den :P
Jag är inte så fantast av att jobba helgsnätter, men de ger en bra peng i plånkan och de är som sagt bara fredag och lördag ..
Sen är de 4 pass som återstår. 3 fyra timmars pass och ett 9 timmars pass.
Så jag står ut :)


nej nu ska ja inte tråka ut er längre :)
Jag ska ta en köpp choklad och kollar fejjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0