Bara för att..

Snart är året 2010 slut,
hur var ditt år?


Du under 2010..
Har du gråtit? - ja,de har jag
Har du skrattat? - jahaaru
Har du sovit i tält? - nej de har jag nog fan inte
Har du sovit under bar himmel?  - Nej inte de heller
Har du varit på Gröna Lund? - nej
Har du varit på Liseberg? - nej
Har du varit utomlands? Mjaaa , norge om de räknas.
Har du varit i en annan stad? - Jaa
Har du bott hemma? - Jaa

Dina vänner under 2010..
Har en vän dött? - Nej.
Har en vän sökt tröst hos dig? - Jaa de tror jag nog
Har du sökt tröst hos en vän? - Jaa , kan iaf komma på 2.
Har du sovit över hos en vän?  - Yes !
Har du fått mer en fem nya vänner under året?  - Mjaa kanske
2010 har du:
Har du pussat någon? - ja men de är klart, tommy och zeppen :D
Har du varit tillsammans med någon? - Är tillsammans med än också :)
Har du varit kär i någon? - Ja men i min tommy
Har du sovit med någon av motsatt kön?  - Varje natt !

När har du som mest..
Gråtit under 2010? -  hm , de kan jag nog inte svara på , men mest under graviditeten tror jag
Skrattat under 2010? - När man är som mest trött på kvällarna typ varje dag :P

Denna månad...

Har du varit kär? - Ja i tommy
Har du kysst någon? - men ja , tommy
Har du pussat någon? -  Ja , tommy fortfarande
Har du kramat någon? - Jaa , men tommy och alla mina vänner
Har du skrattat? - klart jag har
Har du gråtit? - De va ett himla tjat på detta gråtande. ja de har jag
Har du varit glad? - Jaa :)
Har du varit ledsen? - Nej mest fjantig

När...
Grät du senast? - hm , igår en skvätt
Skrattade du senast? - igår
Duschade du senast? - igåår
Lyssnade du på musik senast? - När jag satt i bilen sist
Hade du kul senast? - Jaa, de är väll nångång varje dag

Vem..
Kysstes du senast med?  - Tommy
Kramade du senast? - Mamma eller mormor
Pratade du i telefon med senast? - Mamma
Fick du sms av senast? - Mamma
Hade du tråkigt senast? - Idag .. nyss
Kommer du ifrån? - Karlskoga
Heter? - Caroline Andersson
Hur gammal är du? 21
När fyller du år? 13 Januari
Tycker du om någon just nu? - Tommy och bebbe
Jag samlar på? - Pengar och kläder
Gröna eller röda äpplen? - Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - mamma eller Amanda
Vilken tid gick du upp idag? - vid 11
Har du sovit i din egna säng inatt? - Jojjomän
Har du sovit ensam inatt? - Nej min älskade tommy och kissen
Har du strumpor på dig nu? -  Yes
Hur svarar du i telefon? - Mm. hallå
Vad ska du göra ikväll? - Åka till mamma en sväng, sen märks de!
Vad ska du göra imorgon? - Jobba
Var vill du bo när du blir stor? - jag har alltid velat flyttat till gävle..
Vad vill du bli när du blir stor? - Rik
Är det okej att gråta? - Absolut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0