bebis update

Kom ju på att jag inte har skrivit så mycke på ett tag om graviditeten eller lagt upp bilder ..
Kan ju börja med att säga att vi står mitt i en flytt, så sladden är nerpackad till digitalcameran.
Men jag kanske kan ha nån snäll vänn som kan ta kort och lägga in åt mej  :)
Sen då, va hos bm i veckan.
Bebis låg med huvudet neråt och hade redan fixerat sig. Jag har sammanlagt gått upp 14 kilo än så länge under graviditeten :P
De vart prat om min "rädsla" inför förlossningen också, så jag ska boka in en tid med aurora-bm för att kanske få bukt me detta.
Förutom detta så såg allt bra ut.
Men nu börjar de bli riktigt jobbigt.
Jag får inte riktigt plats i mig själv, Kissnödig konstant och vaknar flera gånger om natten bara för att vända på mej och inser då att jag är kissnödig så måste gå upp.
Jag har sån hemsk ryggvärk så mesta dels av tiden jag är vaken ligger jag i sängen. KulJul lixom.
Ska bli intressant och se hur de ska gå med flytten när man ska va med och packa upp och inreda. Kommer ju va totalt död efter de. Ska ringa en sjukgymnast iaf , de har min bm sagt att jag ska, så vi får la se om hon kanske kan ha några tips på hur jag ska göra eller inte göra för att få detta att försvinna.
Värre och värre blire iaf.
Sen har jag börja svullna på allvar.
Fötterna är som klossar på morgonen och fingrarna som tjocka lunchkorvar.
Ansiktet börjar bli mer runt och jag får inte längre på min nånting annat än mjukisar .. Har ett par tajts och dom får jag kämpa för att få upp över lårena!
Men andra ord: Jag börjar bli riktigt trött på de här, och vill bara ha henne hos mig i ställe för i mig , så jag kan få ligga på mage och använda mina kläder och sniffa bebbe iställe!
Men men , 5 veckor kvar.
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 2 fulla dagar (v34+2).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du har 39 dagar kvar till beräknad förlossning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0