Belly

Under kvällen igår och morgonen idag så har jag upplevt att jag har ont i magen.
Inte ont i magen så som magknip eller så utan att jag helt enkelt är öm i magen.
Jag kan inte stå rakt för de känns som magen ska spricka, och ligger jag på sidan känns de som magen ska trilla av.
Och minsta lilla man kommer emot den så gör de ont.
Är de här normalt, eller?
Jag känner mej så jävla dum jämt när jag ringer 1177 och frågar typ samma frågor och sen är de ingenting när jag väl blir ivägskickad.
Aja, Har de gått över till kvällen så är de väll lugnt, annars får jag väll helt enkelt ringa.
Antar att de inte blir så mycke gjort idag heller...
Tommy ska skotta på utsidan och våran balkong , och melly kommer hit på en kopp te.
De va väll typ de .. eller?

Kommentarer
Postat av: Challe

Läste detta, kanske är så?:

"Du kanske känner dig lite öm under bröstkorgen, särskilt när du andas. Det beror på att din livmoder börjar bli riktigt stor och trycker uppåt. Under en graviditet ökar livmoderns vikt minst tio gånger, och dess volym minst femtio gånger."

bara räkna med ömhet nu tror jag, magen spänner ju en hel del och det växer ju så d knakar:)

2011-01-06 @ 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0