Congratz to me

Fredagen den 13 Januari 1989 , kl 05.56 på karlskoga bb , föddes de en ensam liten tös ..
namnet vart Maj Ida Caroline Karlsson.. Andersson kom efter ett år då päronen till denna tös gifte sig .
Enligt förlossningsjournalen som tösen läste på nyår , så vägde hon 3.5 kg och va 53 cm lång.
Tösen föräldrar heter Mikael Andersson och Suzanne Andersson .. Om tösen gjorde dom lyckliga ! :')
Tänk att jag sitter här .. 22 år senare och ska ha min egen tös .. min egna underbara tös som ska förgylla mina dagar. herregud.. va fort tiden går.
Jag minns när jag va liten , de va -25 grader ute och ändå så fråga jag pappa varje gång vi stanna på en mack och skulle tanka om jag kunde få en glass. Pappa sa nej och jag skrek som en gris för min jävla glass :P
Som jag har reta hål i huvudet på pappi , va !
Gud säger jag bara om våran tös blir som mig, då ska jag ha medlidande med min far.
Med de här vill jag bara säga grattis till mej själv, 22 år idag och har ett liv som jag stormtrivs med.
Hus Familj och bil.. saknas bara en pool ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis! :)

Har ni kommit på några namn än till flickan? :)

2011-01-13 @ 15:04:48
Postat av: mamma

Ja kan man tänka sig att de e 22 åt sen. Men du du e född 04.55. Ja hoppas att hon blir lite som du så du förstår oss hur jobbit de kunde vara. Men du e underbar o vi vart jätte glada när du kom o du har förljult mitt liv sen du kom varenda dag me allt du har haft för dig från att märka nya dagis kommpisar i pannan till att mysa i min famn. Älskar dig så mycke pusspuss mitt under

2011-01-13 @ 18:27:38
Postat av: mamma

Jo en sak till du håller traditionen. Min mormor fick min mamma 22år min mamma fick mig 22 år jag gravid 22år o du ska ha vid 22 år o de säger att de e en tjej fem generationer mammor vid 22 o alla fått tjejer fört så nu hoppas vi att du får en tjej så de inte har sett fel. ÄLSKAR DIG

2011-01-13 @ 18:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0