Flyttekasse

Efter att ha snooza i 2 timmar så steg jag faktiskt upp och åkte ner till ams.
Skulle jag aldrig ha gjort, dom jävlarna har förstört min dag.
Usch , vissa människor borde inte få arbeta som förmedlare.. herregud säger jag bara.
Nej fyfan, va så arg så jag åkte hem och la mig igen och kolla på en film innan jag kände mej redo att möta världen igen, så har precis kommit ut ur en dusch och ska försöka driva tiden lite.
För övrigt som ni kanske märker så har jag fått en laddare till datorn , fick en universal-laddare av nina :) så de vart inte ett stort uppehåll :P haha, en dag eller nåt.
Idag betar vi av pass nummer 4 , sen är de bara 3 kvar.
Jag tycker de går så långsamt , men ändå. jag börja räkna ner när de va 18 pass kvar eller nåt, så fort har de ju igentligen gått, men de är nu i slutspurten som de känns som hundra år fram. :/
Sammandragningar har jag så de heter duga idag med..
Usch , men snart är de över och jag har min lilla i famnen iställe <3
Nej nu ska ja klä på mej och koka makaroner :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0