Rosa

Inatt kan jag nog säga att jag faktiskt har sovit rätt djupt.
Jag har bara vakna en gång för att kissa och de va så pass att jag till och med kunde ge katten mat samma tid.
Sen har jag bara vakna en gång efter de av att jag låg så konstigt att jag hade inge blod i armen. uscha.
Har drömt en massa konsigheter också, helt twisted !
Nej... nu tror jag att jah behöver komma ifrån den här lägenheten och allt de trånga.
Komma in i mitt nya liv och få trivas.
Har 8 pass kvar att jobba nu med.
4 veckan som kommer och 4 veckan efter de.
Och jag kan med handen på hjärtat säga att de ska bli så härligt att få komma hem samtidigt som de ska bli så himla tråkigt.
Skönt att få va hemma då jag börjar bli lite för tung, Fötter och händer har svullnat och jag kan inte gå riktigt ordentligt alla dagar. Men samtidigt tråkigt då jag kommer sakna mina underbara arbetskamrater och de faktum att man faktiskt gör nånting av sin dag .. för nu när man kommer gå hemma innan bebbe kommer så kommer man ju faktiskt mest bara strosa omkring och vända på dygnen osv.
Dock ska vi ju flytta så de ska ju packas och tapetseras och målas .. men när de är klart så kommer de bli som jag sa. Jag kan till och med slå vad om att jag kommer vända på dygnet av att måla... Jag kommer bo nere i källaren och måla allt som jag vill måla vitt ! YEYE .. då får de väll bli så.

Ska snart hem till mormor och äta hennes underbara kyckling.
Men innan de tänkte jag att jag skulle få i mig lite vitaminer iaf, så jag ska ta mej ett glas med vitamin kvinna . en järntablett och 2 kiwis.
Och sen ska ja bjuda på Dagens Siffror och Magen ;)
Puss och kram skumbanan

Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 2 fulla dagar (v32+2).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester tre.
Du har 53 dagar kvar till beräknad förlossning.
1. Magen från sidan , dock ligger hon på andra sidan, så ser inte så stor ut.
2. Framifrån :) syns att hon ligger på höger sida.
3. Min navel uppifrån ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Va stor du har blivit. Men fortfarande har du en väldigt fin mage ingen utåt stående navel. love you puss

2011-01-17 @ 10:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0