some time off

efter lite fel räkning så insåg jag idag att de bara är 9 pass kvar att göra innan man går hem :)
Aldrig fel.
Har nyss vart på folkuniversitetet på nån form av gruppaktivitet.
Suger skit, men heey , vad gör man inte för lite pengar va ?
Lyckades parkera som en åsna, så fick ju leka cirkus med bilen innan jag tog mig loss och kunde åka till försäkringskassan och lämna in lite papper för att sedan knövla mig över isberget på parkeringen hemma.
Fan för att köra bil på vintern ! De är nånting jag ska ge upp!
Älskling låg fortfarande i sängen nu när jag kom hem, Och jag funderar starkt på att plocka undan lite och ta mig en dusch för att fräsha upp mej lite.
Ner till jobbet och hämta arbetsgivarintyg och skicka in till akassan , sen får vi la se vad dagen har att bjuda på , va ? :)

För övrigt så har jag inte skrivit så mycke mer om graviditeten på ett tag och jag vet att de finns en del nyfikna öron/ögon.
Men magen mår bra, är lite öm imellanåt, men de va ingen fara enligt bm, och mina så kallade " mensvärkar " jag får va ingenting att oroa mej för heller så länge jag inte ser ett mönster i de hela. Då va de dags att ringa mödravården. Magen hade växt 3.5 cm sedans sist jag va där, och hjärtljuden lät finemang.
De är inte långt kvar nu... nu börjar faktiskt dom flesta tankar kring förlossning och bedövning komma.
Även hur de ska gå med amningen och livet efter när vi väll kommer hem.
Livet stora utmaning .. eller vad säger ni ? :)
Det är ju faktiskt dags att börja packa snart också inför flytt... Och ja längtar som en jävla gnu efter att få mitt eget hus , med egen veranda och ingen under eller över oss.
Få inreda och en liten nystart är de bästa jag vet. Jag till och med drömmer om de på nätterna och vaknar med ett flin på läpparna :) Ja herregud.
Nej nu ska ja sätta fart på min dag  .
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0