the last breath

våran dator får ingen ström
Kabeln har tagit sina sista andetag, så de blir inte spec mycke uppdatering från min sida här nu på ett tag
eller ja, kanske senare, vi ska kolla om en laddare som edbom har fungerar , annars får vi knövla med att ringa hp och kolla garantin annars får vi beställa hem en ny och de blir när kassan tillåter ..
Men jag ska försöka uppdatera så mycke jag kan hos folk som har fungerande datorer.

just nu är jag hemma hos rille och manda och milo och kollar runt lite innan jag ska ta bilen hem och keka en macka eller två.
har börja packa på allvar idag med.
så nu börjar de bli tomt hemma :( Jag hatar flyttkaos. de värsta ever!
men de kommer bli bra när de väll är gjort.


Mamma kommer hem till helgen också :) Happygirl_89!

sen är de bm-besök på fredag då dom kollar hur bebis ligger och vad den väger.. tror jag.


sen är de detta eviga tjat från min sida om min pass men nu är de faktiskt bara 4 kvar, och de ska bli så skönt att få gå hem och vila upp mej och inte ha nåt i bakhuvudet om att jag ska samla ork till att jobba.
men jag kommer sakna min härliga arbetskompanjoner.. De kan jag ju inte ljuga om.


Meeene attee.. ne nu ska jag åka hem :)
Puss och kram , skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0