3 år , och mer ska de bli.

För tre år sedan idag vart de han och jag.
Och se bara vilken förändring de har blivit på tre år.
Nästan så man blir mörkrädd samtidigt som de värmer i bröstet på mig.
Vi har inte firat nåt värst , Bara haft en mysig dag.
Va och käka på sommarcafét nere vid tower beach, mysigt ställe och god mat.
Sen åkte vi till Bäa och Magda en sväng och på vägen hem svängde vi in hos Johnny och mandel på en bit mat och trevligt sällskap.
Freja har vart världens bästa idag , inge gnäll och bara glada minner.
Kan inte ha vart en bättre dag .
Nu sitter vi och kollar på flintstones med lite chips och dipp , men antar att de blir bingen ganska så snart.
Jag är helt paj i huvudet nu , efter att ha somnat sent 2 dagar i sträck nu när tommy har jobbat.
Imorn tänkte jag ha en riktigt tvätt dag och hinna med en pw , eftersom att jag syndar idag .
Men om de är nån som vill titta förbi på en kaffe så är de bara att kika in :)
Nu ska jag mysa med karln^^,
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0