App

Jag tycker nån smart människa där ute ska ta tag i de här med att göra en blogg.se app!
Jag har inte alls lust att byta blogg bara för att jag ska kunna blogga på mobilen, för jag kan verkligen inte.
Rubriken kan jag skriva , men jag kan inte få ner markören till de här fältet där man faktiskt skriver sitt inlägg.
Helt irriterande.
Hursomhaver, Jag ska hem till emelie idag .
Va meningen att jag skulle ha bilen , men eftersom att emelie hade messat imorse och skrivit att kl 9 skulle vara för tidigt så orka jag helt enkelt inte masa mig upp ur sängen och köra tommy till jobbet för att sen åka hem igen och sätta mig och vänta så jag sket i de helt enkelt och hoppas på att de finns nån snäll själ där ute som kan köra mig till emelie iställe.
annars får jag väll helt enkelt gå!?
Har dock inte tittat ut ordentligt idag så jag ska väll inte säga för mycke, Hotar himlen med regn går jag inte så långt ^^
Freja sitter i babysittern och gapar och pratar för glatta livet, skruttan. =)
Nej nu tappa jag lusten att skriva totalt.
Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0