b-ångest

Så här blire varje gång.
Nästan så jag blir lite trött på mig själv.
Varför ska jag dricka för när jag vet att jag har sån ångest över vad full och jobbig jag blev !?
Jag vart bra full igår, allt gick bara fel.
Känns som jag kasta dom där 800 i sjön för ingenting.
Varför ska jag betala en biljett för att gå på pip när man ändå ska sitta i en lägenhet och supa för?
Diskutioner om helt fel saker som leder till massa tankar idag om rätt och fel, och en jävla olycka som sätter mig i skuld.
Nee , igår hade kunna kvittat faktiskt.
Fine, jag hade väll roligt , de va en okej kväll.. men ingen kväll jag hade velat kasta så mycke pengar på.
De kändes helt onödigt.
Somna på soffan när jag kom hem , tommy fick inte liv i mig när han kom hem , så jag vakna kl 7 imorse .. fortfarande i soffan.
Böt till sängen och sov till kl 12 iaf.
Hade värsta separationsångesten när jag vakna , så på med kläder och in i bilen för att hämta mitt älskade barn.
Gud , så jag har saknat henne.
Summering av pip : Hade vart skit kul om man hade utnyttjat hela området och inte bara suttit på samma ställe, träffa andra människor än dom som man faktiskt kan träffa på statt / ns.
Men jag antar att jag hade de lite trevligt ändå , för full blev jag iaf.
Fuck de här.. nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0