Bebis och trädgårdsgöra

Freja tyckte att vi skulle gå upp kl 5 imorse.
Vilket min hjärna inte alls gick med på , så efter mycke om och men så somna hon om och sov till 10.
Efter de så gjorde vi oss iordning och kolla på förlossningskliniken.
Sen lagomt till att vi skulle ta en promenix kom till som ska fixa dom tre sista fönsterna.
Men han klarade sig själv sa han så vi knallade hem till sussi och peter och hälsade på lilla benjamin. Huuuuur söt som helst. Och vad stor Freja blev på en gång.. herrejisses. vart tar tiden vägen !?
De går för fort.
hur som haver så somna hon i vagnen på vägen hem så jag tog tag i den där snabblarns vedhögen.
Eftersom att Tommy menar på att jag staplar fel så tyckte jag att jag iaf kunde va så snäll och köra veden från uppfarten till vedboa ;) Så mer än halva högen ligger nu utanför och väntar på hans karla-armar att sätta fart och bli staplad ;)
Mitt i allt fick jag för mig att va riktigt snäll mot min älskade så jag startade gräsklipparn och klippte hela gräsmattan.
DUKTIGA JAG ! :)
Nu kanske liiiiiite måsten ha lastas av från Tommys axlar iaf :)
Och Freja sov så snäll genom hela processen och vakna lagomt tills jag va färdig.
Så lite käk till henne och disken till mig, bra uppdelat. ;P
Imorn ska mormor va barnvakt en stund på förmiddagen åt Frejsan medans jag ska iväg till boda borg med pappas plastungar..
Pappa och tina ska spela golf här i stan så jag tackar inte nej till boda borg ;)
Speciellt inte när jag få gå med barnsliga ungar eftersom att jag blir lika barnslig jag ;)
Nu inväntar jag karln, och ska planera mat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0